Unendu si à cumpagnie cum'è ABBA, IKEA è Volvo, BAUX, l'esportazione svedese emblematica, si consolida in u zeitgeist mentre entra in u mercatu americanu per a prima volta cù u lanciu di Bio Colors, sei novi pastelli di a cullezzione Origami Acoustic Pulp. I culori sò fatti interamente da ingredienti naturali. A paleta di culori freschi hè ispirata da l'architettura scandinava tradiziunale è cumplementa u pruduttu 100% bio-based presentatu per a prima volta à a Fiera di u Mobili di Stoccolma 2019.
Questa scuperta si basa nantu à trenta anni di cuncepimentu sustenibile è di teoria di u culore per informà a narrativa suttile di a cullezzione, chì presenta terra gialla, argilla rossa, terra verde, gesso blu, granu naturale è argilla rosa. Ogni pannellu hè una miscela speciale di materie prime biodegradabili, cumprese fibre di cellulosa è estratti vegetali cum'è l'acidu citricu, u gesso, minerali è pigmenti di terra. À u cuntrariu di altri prudutti chì utilizanu un linguaghju "verde", queste pitture, senza COV, plastiche è petrolchimichi, anu una finitura opaca unica mentre furniscenu un ambiente internu più sanu.
Hè impurtante di fà attenzione à u mudellu è à l'estetica "origami". Disponibile in trè stili di linea - Sense, Pulse è Energy - e piastrelle resistenti ma leggere presentanu una superficia nanoperforata chì rileva l'onde sonore, chì sò poi bluccate da e camere cellulari nantu à u spinu. Questa architettura riduce ancu a quantità di materiali utilizati in u prucessu di fabricazione, rendendula una suluzione intrinsecamente sustenibile.
«L'impegnu incrollabile di BAUX per a sustenibilità s'allinea cù u cambiamentu di tutta l'industria di u design versu scelte rispunsevuli, cuntribuendu à u sviluppu di una ecunumia circulare», hà dettu u CEO è cofundatore Fredric Franzon. «Essenzialmente, in BAUX andemu al di là di furnisce pannelli acustici; Stemu modellendu umilmente u futuru di l'architettura d'interni integrandu perfettamente a sustenibilità, a funzionalità è l'estetica, cù una attenzione particulare à e capacità dinamiche di a nostra gamma Bio Colors.»
Da u trambustu di e metropole emergenti à a cacofonia di i caffè corporativi, e cunsiderazioni acustiche diventanu sempre più impurtanti. I spazii architettonichi anu un impattu significativu nantu à l'umore è anu effetti neurofisiologichi nantu à u cervellu umanu. E caratteristiche acustiche di un spaziu internu anu un impattu significativu nantu à u successu di u disignu, e so prestazioni è a percezione di a stanza. A riduzione di u rumore hè diventata un strumentu di moda per andà al di là di i requisiti di l'edifiziu è cumbatte l'inquinamentu acusticu.
Sò finiti i tempi quandu i specificatori esigianu chì sti prudutti fussinu aduprati solu per u cummerciu. L'usi muderni varianu da l'applicazioni tradiziunali in uffizii, istituzioni educative, strutture sanitarie, ristoranti è fori publichi à l'applicazioni di accessibilità in casa è ancu mudificazioni à i schermi di privacy è i mobili. BAUX coglie sta occasione per prumove un dibattitu più grande nantu à u so usu.
«L'impattu pusitivu di i nostri prudutti brevettati risolve i prublemi acustici in i spazii muderni è serve cum'è elementu di design chì permette à l'architetti è i designer d'esse creativi», hà cuntinuatu Franzon. «À misura chì queste cunsiderazioni diventanu sempre più impurtanti, restemu in prima linea per ripensà cumu e persone sperimentanu u so ambiente custruitu».
Cù diplomi in architettura è ghjurnalismu, Joseph s'impegna à rende a bona vita accessibile. U so travagliu hà per scopu d'arricchisce a vita di l'altri per mezu di a cumunicazione visuale è di a narrazione di u disignu. Joseph hè un cuntributore regulare à i libri di SANDOW Design Group, cumpresi Luxe è Metropolis, è hè ancu direttore editoriale di a squadra Design Milk. In u so tempu liberu, insegna cumunicazione visuale, teoria è disignu. U scrittore basatu in New York hà ancu espostu à l'AIA New York Architecture Center è Architectural Digest, è hà publicatu recentemente articuli è illustrazioni di collage in a publicazione literaria Proseterity.
Pudete seguità Joseph Sgambati III nant'à Instagram è Linkedin. Leghjite tutti i posti di Joseph Sgambati III.
Hè difficiule à crede chì e vacanze sò ghjustu à l'angulu, ma sorprendentemente, sò! Cusì cuminciamu a stagione cù alcune di e nostre idee di decorazione di vacanze preferite.
Queste ottu console portatili culurite in edizione limitata sò puro divertimentu nostalgicu, cù più di 2.780 ghjochi Game Boy dispunibili per ghjucà.
Cù u 2024 chì s'avvicina, facemu un'ochjata à i monumenti architettonichi più interessanti di u 2023, da e case à forma di A à e piccule case, da i palazzi ristrutturati à e case custruite per i misgi.
Rivisitate i posti di design d'interni più populari di Design Milk di u 2023, da un picculu appartamentu cù un lettu pieghevole à una casa in riva à u lavu à tema Minecraft.
U sentirete sempre prima da Design Milk. A nostra passione hè d'identificà è mette in risaltu novi talenti, è a nostra cumunità hè piena di appassionati di design cum'è voi!
Data di publicazione: 25 di ghjennaghju di u 2024
