• banner_di_testa

Da l'8 di ghjennaghju di u 2023, ùn hè necessaria alcuna quarantena per l'entrata.

Da l'8 di ghjennaghju di u 2023, ùn hè necessaria alcuna quarantena per l'entrata.

Sicondu e nutizie di CCTV, u 26 di dicembre, a Cummissione Naziunale di l'Assistenza Sanitaria hà publicatu un pianu generale nantu à l'implementazione di u "cuntrollu di Classe BB" di a nova infezione da coronavirus, hà dettu a Cummissione Naziunale di l'Assistenza Sanitaria, in cunfurmità cù i requisiti di u "pianu generale".

Prima, u test di l'acidu nucleicu serà realizatu 48 ore prima di u viaghju, è quelli chì anu risultati negativi ponu vene in Cina senza dumandà un codice sanitariu da e nostre ambasciate è cunsulazioni à l'esteru è cumpilà i risultati nantu à a carta di dichjarazione sanitaria di a duana. Sè u risultatu hè pusitivu, a persona cuncernata deve vene in Cina dopu avè ottenutu un risultatu negativu.

Siconda, annullate u test cumpletu di l'acidu nucleicu è a quarantena centralizzata dopu l'entrata. Quelli chì anu dichjarazioni di salute nurmali è senza anomalie in a quarantena di rutina in i porti doganali ponu esse liberati in u latu suciale.

Ritratti

Terzu, l'abulizione di e restrizioni di u "cinque unu" è di a tarifa di i posti di passageri nantu à u numeru di misure di cuntrollu di i voli internaziunali di passageri.

Quartu, e cumpagnie aeree cuntinueghjanu à fà un bon travagliu di prevenzione di l'epidemie in volu, i passageri devenu purtà maschere quandu volanu.

Quintu, ottimizà ulteriormente l'accordi per i stranieri chì venenu in Cina per a ripresa di u travagliu è di a pruduzzione, di l'affari, di u studiu, di e visite di famiglia è di e riunioni, è furnisce a cunvenienza di visa currispondente. Ripiglià gradualmente l'entrata è l'uscita di i passageri da e vie navigabili è da i porti terrestri. Sicondu a situazione internaziunale di l'epidemia è a capacità di tutti l'aspetti di a prutezzione di i servizii, u turismu in uscita di i citadini cinesi serà ripresu in modu ordinatu.

Più direttamente, diverse grandi mostre naziunali, in particulare a Fiera di Canton, saranu di novu affollate. Fighjate a situazione individuale di e persone di u cummerciu esteru.


Data di publicazione: 5 di ghjennaghju di u 2023