Site irritatu da l'echi è i rumori in u vostru studio in casa o in u vostru ufficiu? L'inquinamentu acusticu pò avè un impattu negativu nantu à a cuncentrazione di e persone, affettendu a so produttività, a creatività, u sonnu è assai di più. Tuttavia, pudete cumbatte stu prublema cù l'aiutu dipannelli acustici, piazzamentu strategicu di mobili è scelte tessili, è uni pochi d'altri metudi chì noi'copriraghju.
Duvete pensà, cumu si facepannelli acusticitravagliu, è vale a pena metteli in casa o in ufficiu ? Ebbè, ùn vi ne fate. Oghje noi'Copriraghju tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à ciò chì sò i pannelli acustici, cumu funzionanu, i sfarenti tipi, i vantaghji, i cunsiglii, i trucchi, l'alternative è assai di più.
Chì sò i pannelli acustici?
Pannelli acusticisò prudutti cuncipiti per riduce e riverberazioni sonore (cunnisciute ancu cum'è eco) in i spazii interni. Sò tipicamente fatti di materiali porosi chì sò cuncipiti per assorbe l'onde sonore, invece di rifletterle, cum'è u tessutu, u feltro, a schiuma, è ancu u legnu o a fibra di vetru.
Siccomu l'estetica hè spessu guasi altrettantu impurtante quant'è l'acustica, i pannelli acustici sò dispunibili in tutte e forme, dimensioni è disinni, dunque pudete ancu aduprà per decorà u vostru spaziu. I pannelli acustici standardizati sò per u più fatti in forme rettangulari è quadrate per a simplicità di l'installazione, ma sò...'sò spessu persunalizabili, sia in situ sia in casa sè vo'li facemu fà su misura (questu hè più cumunu cù grandi travagli cummerciali cum'è edifici d'uffizii, sale di banchetti o edifici guvernamentali).
Ùn solu assorbenu u sonu, ma parechjipannelli acusticivantanu ancu proprietà termiche, vale à dì chì ponu isolà parzialmente u vostru spaziu per mantene una temperatura interna più consistente.
L'installazione di sti pannelli hè abbastanza faciule, è sò generalmente installati in una vasta gamma di ambienti, cumpresi uffici, studi in casa, ristoranti è cinema. Tuttavia, a ghjente li usa ancu in e so cucine, studi di ballu, sale di studiu è camere da letto per scopi decorativi.
Cumu funzionanu i pannelli acustici?
A scienza daretu à i pannelli acustici hè abbastanza simplice. Quandu l'onde sonore scontranu una superficia dura, rimbalzanu è si riflettenu in a stanza, pruvucendu echi è un longu tempu di riverberazione.Pannelli acusticiFunzionanu assorbendu l'onde sonore, invece di rifletterle. Quandu l'onde sonore colpiscenu un pannellu acusticu invece di una superficia dura cum'è u cartongesso o u béton, entranu in u materiale porosu di u pannellu è sò intrappulate dentru, riducendu dramaticamente a quantità di sonu chì hè riflessu in u spaziu. Per via di stu prucessu, l'echi è e riverberazioni sonore sò significativamente ridutte.
Cumu sceglie u pannellu acusticu ghjustu?
Ci hè un modu per misurà quantu hè assorbente un pannellu acusticu, è a classificazione hè cunnisciuta cum'è Coefficiente di Riduzione di u Rumore, o NRC in breve. Quandu cumprate pannelli acustici, cercate sempre a classificazione NRC, postu chì questu vi dicerà apprussimatamente quantu un pannellu acusticu assorberà u sonu in u vostru spaziu.
I valori NRC sò generalmente trà 0,0 è 1,0, ma per via di u metudu di prova utilizatu (ASTM C423) i valori ponu qualchì volta esse ancu più alti. Questu hè più una limitazione di u metudu di prova (chì pò avè errori marginali per tene contu di a natura 3D di una superficia di prova) piuttostu chè di u materiale chì hè testatu.
In ogni casu, una regula simplice hè questa: più alta hè a classificazione, più sonu hè assurbitu. Un altru bon modu per ricurdà, hè a classificazione NRC hè a percentuale di sonu chì serà assurbitu da u pruduttu. 0,7 NRC? Riduzione di u rumore di u 70%.
Un muru di cimentu hà di solitu una classificazione NRC di circa 0,05, ciò chì significa chì u 95% di i soni chì ghjunghjenu à quellu muru rimbalzeranu in u spaziu. Tuttavia, qualcosa cum'è un pannellu acusticu murale in legnu pò vantà una classificazione NRC di 0,85 o più, ciò chì significa chì circa l'85% di l'onde sonore chì ghjunghjenu à u pannellu saranu assorbite, invece di esse riflesse in u spaziu.
Data di publicazione: 11 dicembre 2023
