Cum'è l'Unione Europea"oggetti chjave discutibili", pocu fà, a Cummissione Europea hà finalmente parlatu di u Kazakistan è di a Turchia"fora".
I rapporti di i media stranieri, a Cummissione Europea serà impurtata da u Kazakistan è a Turchia, i dui paesi di misure antidumping di compensatu di betulla, sta mossa hà per scopu di frenà u trasferimentu di legnu russu attraversu questi paesi per evità u cumpurtamentu di dazi antidumping.
Hè capitu chì l'azione di l'UE ùn hè micca viota.
Prima, un'inchiesta approfondita hà rivelatu chì u compensatu di betulla russa evitava u cumpurtamentu di i dazi antidumping: vale à dì, attraversu u Kazakistan è a Turchia cum'è stazione di trasferimentu, l'origine russa di u compensatu à un costu più bassu in u mercatu di l'UE, purtendu cusì una pressione cumpetitiva sleale nantu à i pruduttori lucali di l'UE.
Sicondu un'inchiesta precedente, u compensatu di betulla russa hè stata aduprata per elude i dazi antidumping di l'UE nantu à u compensatu di betulla, principalmente per via di u trasbordu da a Russia à u Kazakistan è a Turchia; o mandendu prudutti finiti à questi paesi per a finalizazione prima di spedisceli à l'UE.
A Cummissione Europea crede chì l'estensione di a cupertura di e misure antidumping à u Kazakistan è a Turchia hè un mezzu impurtante per prutege l'industria in l'UE da a cuncurrenza sleale. A mossa ùn solu aiuta à assicurà una cuncurrenza ghjusta in u mercatu di u legnu di l'UE, ma riflette ancu a ferma determinazione di l'UE di pruibisce l'afflussu di merci russe.
Hè da nutà chì u compensatu di betulla, cum'è pruduttu largamente utilizatu in l'industrie di a custruzzione, di l'imballaggio è di u mobili, hà una scala di pruduzzione enorme in Russia. Cù e sanzioni ecunomiche imposte à a Russia da l'UE, i pruduttori russi anu cuminciatu à circà novi modi per esportà i so prudutti attraversu paesi terzi per evità i risichi posti da e sanzioni.
Tuttavia, sta strategia ùn hè micca scappata à a stretta surveglianza di l'UE. In più di u Kazakistan è di a Turchia, a Cummissione Europea hà ancu nutatu u cumpurtamentu di circumvenzione di un certu numeru di pruduttori intra-UE. Quessi pruduttori anu pruvatu à evità i dazi antidumping nantu à u compensatu d'origine russa aumentendu l'impurtazioni da u Kazakistan è da a Turchia.
Dopu à un'inchiesta approfondita, a Cummissione hà trovu chì questu cambiamentu di i mudelli cummerciali ùn avia micca una spiegazione ecunomica razionale è, dunque, i pruduttori intra-UE sò ancu diventati sughjetti di suspettu.
In questu cuntestu, l'urganisazioni internaziunali si dumandanu sempre di più s'è a Cina hè diventata un"puntu di transitu invisibile"per u legnu russu è bielorussu. Ancu s'è a Cummissione Europea ùn hà ancu pigliatu"restrizione à l'importazione"misure nantu à l'esportazioni di compensatu cinese, a fermentazione di questu incidente hà senza dubbitu sunatu l'allarme per l'esportatori di compensatu cinesi.
Data di publicazione: 12 di ghjugnu di u 2024
