• banner_di_testa

Previsioni di i media britannichi: l'esportazioni di a Cina cresceranu di 6% annantu à l'annu precedente in maghju

Previsioni di i media britannichi: l'esportazioni di a Cina cresceranu di 6% annantu à l'annu precedente in maghju

[Rapportu cumpletu di u Global Times] Sicondu Reuters riportatu u 5, i 32 economisti di l'agenzia di un'inchiesta di a previsione mediana mostranu chì, in termini di dollari, l'esportazioni di a Cina in maghju a crescita annuale righjunghjerà u 6,0%, significativamente più alta di l'1,5% d'aprile; l'impurtazioni sò cresciute à un ritmu di 4,2%, inferiore à l'8,5% d'aprile; u surplus cummerciale serà di 73 miliardi di dollari americani, più altu di i 72,35 miliardi di dollari americani d'aprile.

L'analisi di Reuters hà dettu chì in maghju di l'annu scorsu, i tassi d'interessu è l'inflazione americani è europei eranu à un livellu altu, ciò chì inibisce a dumanda esterna. A prestazione di i dati d'esportazione di a Cina in maghju beneficerà di a basa bassa di u listessu periodu di l'annu scorsu. Inoltre, u miglioramentu ciclicu glubale di l'industria elettronica duveria ancu aiutà l'esportazioni di a Cina.

Julian Evans-Pritchard, economista cinese à Capitol Macro, hà dettu in un rapportu,"Finu à avà quest'annu, a dumanda mundiale s'hè ripresa oltre l'aspettative, stimulendu fortemente l'esportazioni di a Cina, mentre chì alcune misure tariffarie destinate à a Cina ùn anu micca un grande impattu nantu à l'esportazioni di a Cina à cortu termine."

https://www.chenhongwood.com/

A resilienza è u putenziale di sviluppu di l'ecunumia cinese anu purtatu parechje urganisazione internaziunale autoritarie à aumentà l'aspettative di crescita ecunomica di a Cina per u 2024 in u passatu recente. U Fondu Monetariu Internaziunale (FMI) hà aumentatu u 29 di maghju e previsioni di crescita ecunomica di a Cina per u 2024 di 0,4 punti percentuali à 5%, cù a stima aghjustata in linea cù l'ubbiettivu ufficiale di crescita ecunomica di a Cina di circa 5% annunziatu in marzu. U FMI crede chì l'ecunumia cinese resterà resiliente postu chì l'ecunumia di u paese hà ottenutu una crescita super-aspettativa in u primu trimestre è una seria di macro-pulitiche per stimulà l'ecunumia hè stata introdutta. Julian Evans Pritchard hè statu citatu da Reuters dicendu chì, grazia à a prestazione di l'esportazioni, crede chì a crescita ecunomica di a Cina righjunghjerà u 5,5 per centu questu annu.

Bai Ming, membru di u cumitatu di diploma è ricercatore à l'Accademia di u Ministeru di u Cummerciu, hà dettu à u Global Times chì a situazione di u cummerciu mundiale hà cuntinuatu à migliurà quest'annu, ciò chì hà aiutatu a crescita di l'esportazioni di a Cina, accumpagnata da una seria di misure di a Cina per stabilizà u cummerciu esteru chì cuntinueghjanu à esercitare forza, è si crede chì l'esportazioni di a Cina averanu una prestazione relativamente ottimista in maghju. Bai Ming crede chì a prestazione di l'esportazioni di a Cina, grazia à a resilienza di l'ecunumia cinese, serà ancu un forte impulsu per a Cina per cumpletà l'ubbiettivu di crescita ecunomica annuale di circa 5%.

https://www.chenhongwood.com/

Data di publicazione: 06-02-2024