• head_banner

L'ambiente epidemicu hà rallentatu u ritmu di a produzzione di piastra.

L'ambiente epidemicu hà rallentatu u ritmu di a produzzione di piastra.

L'epidemie in Shandong durò quasi una mità di mese.Per cooperà cù a prevenzione di l'epidemie, parechje fabbriche di piatti in Shandong anu da piantà a produzzione.U 12 di marzu, Shouguang, a pruvincia di Shandong, hà iniziatu a so prima volta di teste di l'acidu nucleicu à grande scala in tuttu u conte.

In i tempi recenti, a situazione epidemica hè andata avanti è torna.Parechji pruduttori in a pruvincia di Shandong anu riflettutu chì l'impattu di a situazione epidemica hà purtatu à prublemi in a produzzione è a vendita di piatti.Parechje materiali sò bluccati per via di l'autostrada, i merchenzie sò bluccati in a strada, i pruduttori sò affruntendu a consegna ritardata, accumpagnata da i costi di u travagliu crescente, questu ùn hè micca una fabbrica di piastra di prufittu altu hè peghju.
Siccomu i prezzi di u petroliu cuntinueghjanu à aumentà recentemente, alcune cumpagnie di logistica anu ancu rifiutatu di accettà ordini.Shandong parte di u rughjonu hè statu firmatu pruduzzione, è da una varietà di fattori causati da a superposition di imprese Shandong in parte di u trasportu linea s'arrizzò 50% ùn pò truvà una vittura.
1
I pruduttori di piastra à a junction di Henan sò seriamente dannighjati, a pruduzzione attuale hè direttamente dimezzata, è l'altru mutivu di u cuntrollu di sigillatura stradale, u veiculu solu fora, u trasportu hè statu duramente colpi, a materia prima ùn pò micca andà, hà firmatu. i pruduttori di u cuntrattu, ponu solu chjamà a retirazzione, altrimenti affruntà una multa enormosa.A pruduzzione era severamente ristretta è l'operazioni di a fabbrica si fermanu.

À u listessu tempu, ci sò un numeru di pruduttori di piastra linyi hà dettu chì, ancu s'ellu ùn ci hè micca un grande impattu nantu à a pruduzzione avà, ma assai chjusi di strada d'alta velocità, u cuntrollu di u trafficu è cusì, portanu à a vittura hè difficiule di truvà, l'aumentu di u trasportu. in u 10% -30% di basa.In più, a dumanda downstream di quist'annu hè relativamente debbule, ricivutu menu ordini, hè difficiule di aumentà u prezzu di i prudutti, cumminati cù u prezzu di a materia prima, almenu a mità d'annu in u mercatu di piastra hè più difficiule.

In tuttu, l'offerta è a dumanda sò affettati à varii gradi, ma affettati da i prezzi di a materia prima, i costi di e merchenzie, i prezzi di l'oliu è altri fattori, u costu di legnu hà aumentatu, è ancu u prezzu di a transazzione di u mercatu.Hè previstu chì dopu à a fine di questu mese, cù a temperatura gradualmente crescente, è u puntu di svolta di l'epidemie vene.A dumanda di u mercatu serà liberata gradualmente, i prezzi di i piatti cuntinueghjanu à vede una tendenza crescente.


Tempu di Post: 21-May-2022