Recentemente, i prezzi di spedizione sò aumentati, u container "una scatula hè difficiule da truvà" è altri fenomeni anu suscitatu preoccupazione.
Sicondu i rapporti finanziarii di CCTV, Maersk, Duffy, Hapag-Lloyd è altri capi di a cumpagnia di navigazione anu emessu una lettera d'aumentu di prezzu, un container di 40 piedi, i prezzi di spedizione sò aumentati finu à 2000 dollari americani. L'aumentu di prezzu affetta soprattuttu l'America di u Nordu, l'Europa è u Mediterraniu è altre regioni, è u tassu d'aumentu di alcune rotte hè ancu vicinu à u 70%.
Hè da nutà chì u mercatu di u trasportu marittimu hè attualmente in a bassa stagione tradiziunale. I prezzi di u trasportu marittimu sò aumentati contr'à a tendenza in a bassa stagione, chì sò e ragioni daretu ? Chì impattu avarà sta seria di prezzi di spedizione, a cità di cummerciu esteru di Shenzhen ?
Daretu à l'aumentu cuntinuu di i prezzi di spedizione
I prezzi di u trasportu marittimu cuntinueghjanu à cresce, a relazione trà l'offerta è a dumanda di u mercatu hè sbilanciata o hè a causa diretta.
Prima fighjate u latu di l'offerta.
Stu giru di prezzi di spedizione hè più altu, cuncentratu nantu à l'America Meridionale è l'onda di e duie rotte rosse. Dapoi u principiu di quest'annu, a situazione in u Mari Rossu cuntinueghja à esse tesa, cusì chì parechje di e cullezzione di navi per l'Europa per circà più luntanu, rinuncianu à a rotta di u Canale di Suez, una deviazione per navigà u Capu di Bona Speranza in Africa.
Sicondu l'agenzia di stampa satellitare russa riportata u 14 di maghju, u presidente di l'Autorità di u Canale di Suez, Osama Rabiye, hà dichjaratu chì dapoi nuvembre 2023, quasi 3.400 navi sò state custrette à cambià a rotta, ùn sò micca entrate in u Canale di Suez. In questu cuntestu, e cumpagnie di navigazione sò state custrette à regulà i so rivenuti aghjustendu i prezzi marittimi.
Un viaghju più longu hà accumpagnatu a congestione di u portu di transitu, cusì chì un gran numeru di navi è container hè difficiule di cumpletà u trasportu in tempu utile, dunque a mancanza di scatule hà cuntribuitu in una certa misura à l'aumentu di i tassi di fretu.
Dopu fighjate u latu di a dumanda.
Attualmente, u cummerciu mundiale stabilizza u sviluppu di i paesi per via di a rapida crescita di a dumanda di merci è di a capacità di trasportu marittimu, in cuntrastu, ma hà ancu purtatu à l'aumentu di i tassi di fretu.
L'Organizazione Mundiale di u Cummerciu (OMC) hà publicatu u 10 d'aprile "Prospettive è Statistiche di u Cummerciu Globale", chì si prevede chì u vulume di u cummerciu mundiale di merchenzie si riprenderà gradualmente in u 2024 è in u 2025, l'OMC prevede chì u cummerciu mundiale di merchenzie in u 2024 crescerà di 2,6%.
Sicondu i dati di l'Amministrazione Generale di e Duane, in u primu trimestre di u 2024, u valore tutale di l'impurtazioni è di l'espurtazioni di merci di a Cina hè statu di 10,17 trilioni di RMB, superendu i 10 trilioni di RMB per a prima volta in u listessu periodu di a storia, cù un aumentu annuale di 5%, un tassu di crescita record in sei trimestri.
In l'ultimi anni, u rapidu sviluppu di novi affari di cummerciu elettronicu transfrontalieru, a dumanda currispundente di trasportu di pacchi transfrontalieru aumenterà, i pacchi transfrontalieri affullanu a capacità di u cummerciu tradiziunale, i prezzi di spedizione aumenteranu naturalmente.
I dati di e duane, l'impurtazione è l'espurtazione di u cummerciu elettronicu transfrontalieru di a Cina di 577,6 miliardi di yuan in u primu trimestre, un aumentu di 9,6%, superendu di gran lunga u valore tutale di l'impurtazione è l'espurtazione di u cummerciu di merci durante u listessu periodu di crescita di 5%.
Inoltre, a crescente dumanda di rifornimentu di inventariu hè ancu una di e ragioni di l'aumentu di e spedizioni.
Data di publicazione: 03 di ghjugnu 2024
